onsdag 17 juli 2013

Nu har sommaren kommit!! =)

Godkväll mina läsare!
Yes, Nu har sommaren kommit! =) Idag har temperaturen visat närmare 28grader. Härligt!=) Ska inte klaga nu. Det är ju det här vi har väntat på....hehe

Blev lite för sent igår/natt med. Svårt å stänga av nätet ibland.....hehe
Men jag palla att gå upp vid 9 idag. Jag käka frulle, packa väskan och sen drog jag till gymmet vid 10. Kändes som jag var där lite för sent. Skulle ha velat vara där så jag kanske börja träna vid halv 10 eller  vid 10. Det var varmt att träna. Men träningen gick bra. Duscha efter träning och sen hem

Kom hem och värmde lite Lasagne som jag hade fått av moster. Käka det. Sen kom min syssling. Vi hade sagt att vi skulle ses.

Jag var tvungen att ge mig iväg till en affär som ligger ca 3km här ifrån. Så dit cykla jag och min syssling E gick. När vi var klara där så skulle vi köpa glass. Men så mötte vi min farmor på vägen. Då följde vi med henne hem.
När jag är i de trakterna som farmor och farfar bor. Då får jag passa på att hälsa på dem. För jag är inte så ofta i deras trakter.

Hos farmor och farfar fick vi fika. E gick efter en stund. Men jag stanna faktiskt. Medans jag var kvar så kom farfar hem ifrån sin dialys. Jag såg när han hävde i sig sina mediciner. Det var inte 3st! Utan kanske 10st och jag hatar å svälja medecin. Så jag riktigt rös när han hällde i sig alla tabletter. FY!
Jag åkte hem vid sju tiden. Det var segt att åka hem. Jag ville igentligen inte åka hem. Men jag måste ju komma hem. Så är det ju.

Känner mig en aning trött nu. Inte konstigt. I sängs sent och upp rett tidigt, så.  Det blir nog sängen snart. Tror jag.

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar