söndag 21 juli 2013

2 kalas

Hejsan läsare!

Sitter här nu och kollar tv och datorn. Brukar se ut så för mig på kvällarna. Rätt nice faktiskt.

Igår gick jag upp vid 9. käka frulle och så innan jag drog iväg och handla mat. Hade typ inget hemma. Men alltså ingen mjölk, yoggi m.m. När jag kom hem så packa jag upp varorna och satte mig och kolla tv och åt lite mellanmål innan det var dags att dra ner till stan och allsång. Smet en snabbis in på VM. Sen kolla jag på allsång. De har allsång i stadsparken här 4 lördagar i rad och detta var andra. Var på första förra lördagen. Igår var Nasim Alf Fakir på besök. Så var det ju en hel del barn där. För allsången är riktade till barn och barnfamiljen. Men en annan för ju självklart titta med.

När allsången var slut så åkte jag hem och bytte om innan det var dags att sticka igen. Denna gång så kom syrran Virre och hämta mig. Vi åkte till syrran Jen. Där fira vi henne lite för idag  fyller hon 20. Men vi familjen fira henne en dag innan.
Jag var hemma här vid halv åtta. Satte mig och kolla tv och datorn. Var ass trött igår kväll. Men klockan blev halv två nästan innan jag dök ner i sängen.

Idag så vakna jag vid 10 men gick upp halv 11. Gjorde frulle och satte mig och kolla tv. Kände mig ass seg och inte alls någon matlust.
Jag fixa mig sen innan mamma och syrran Lin hämta mig och Jen utanför mig. Vi åkte ut till syrran Virre och hennes sambo. Fira både Jen och Virre. Virre fyller 25år den 1/8. Så då slog dom ihop det med lite släckt där ute. Fick riktig sommartårta. Gott=). Det blev riktigt varmt på hos dem. Härligt!
Jag var hemma vid kvart i  6.

Det var min helg med superhärligt väder! =)

Jag på allsång.

Jag kalas klädd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar