lördag 6 juli 2013

Hemma en dag efter Gbg resan

Hejsan på er! 

Tror att detta inlägg kommer falla in i morgon lördag. men skriver för dagen idag Fredag. 

Ställde klockan på 8. Men gick upp en timma efter kl. 9 alltså. Var trött efter en för sen kväll igår torsdag och resan som jag gjorde till Gbg. 

Blev lite sur åxå å vakna av tele ringer vid 7 med. Jag svarade inte. Kunde inte riktigt somna om sen. Men jag tror jag somna om lite. 
Gick upp i alla fall vid nio. Gjorde frukost. Packa väskan till gymmet. Slog på tv och fick veta att det är någon slags SM vecka i Halmstad och det innebär att det är massor av sporter som utförs hela dagen på tv. Så då blev jag glad. För då visste jag vad jag skulle se och göra när jag kom hem ifrån gymmet. 

Jag drog till gymmet och träna styrka, mitt pogram och spinning. Det kändes i både passen att jag inte hade varit på gymmet och kört som vanligt. Kroppen var trött och kändes mer i vikterna när jag körde i maskinerna och spinningen så fanns inte riktigt tekniken där. Men det kommer. Bara jag får träna som vanligt igen. Så ska det nog komma. 

Efter träningen. Då åkte jag hem och värme mat, satte på en tvätt maskin, käka och kolla tv. Kolla min telefon med. Hade 6missade samtal och 2 sms missade! :) Så blir det när man inte har mob med sig till gymmet. Tycker det är onödigt. Har ändå inte tid att parata i mob när jag tränar. 

Eftermiddagen blev lugn framför tv. Ikväll åt jag min tacogratäng som jag hade kvar sen förra helgen. Sen har jag bara slappat framför tv och varit här på datorn. 

Så det har varit en mycket nice dag måste jag säga. 

Ha en bra helg alla ni mina läsare. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar