fredag 26 juli 2013

En härlig dag:)


Idag gick jag upp 9. jag studsa inte diräkt upp. Utan tvinga mig upp rent ut sagt. Jag käka frulle. Sen stack jag till gymmet. 
Det gick bra att träna. Efter gymmet åkte jag till ICA och köpte kvällsmat och lite annat. Sen åkte jag hem och käka och fixa innan jag drog till stranden. 

Åkte iväg till Ekuddens strand. Det var jättehärligt där. Äntligen perfekt väder för att vara där idag. Solen lyste ifrån en klarblå himmel. Lite vind. Perfekt:) Jag kom i vattnet två ggr:) första gången gick det en del vågor. Men så skönt det var i vattnet!! Det var jätteskönt i vattnet. Jag var kvar till strax efter 6. 

Jag kom hem. Var ass trött när jag kom hem. Kolla lite tv innan jag gjorde pasta med kebab och wok till kvällsmat. Det blev gott.
Nu sitter jag och ser någon film på 11an och sitter vid datorn. 

Morgondagen kanske det händer något roligt. Eller så gör det inte det. Gillar inte när jag inte vet i tid.....Jaja, jag dör ju inte. Utan går i så fall vidare. Finns inte så mycket  att göra åt det. 


Ha det bra där ute! Ha en bra helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar