tisdag 23 juli 2013

En dag på stranden.....


Idag gick jag upp kl. 8. Käka frulle på balkongen och fixa mig inför en dag på stranden. Gick sen till ICA för att handla lite och vänta på mamma, pappa och syrran. Vi åkte till en badstrand som heter Vristulven. Var där vid 10.  Där solade vi och bada. Superhärligt var det!=) Jag bada 4 ggr. Idag var jag i vattnet ganska länge några gånger. Första gången i år som jag är i lite längre i vattnet. Det var lite för att det var så lång grunt. Så det var en bit att gå i vattnet innan man för huvudtaget kom till midjan. Så det var lite jobbigt. Vi käka korv med bröd och jag hade köpt skivad vatten mellon. Så Gott i detta vädret:). Klar blå himmel och strålande sol. Det är det exakt vad man vill ha en sommardag. Idag var det verkligen en HÄRLIG SOMMARDAG. Fanns inget att klaga på. 
Jag kom hem vid 6 tiden. Då tog jag en dusch, greja lite, gjorde mat. 

Nu ikväll har jag kollat tv och kollat nätet. 
Strax blir det att sova. Så man orkar med morgon dagen med.
Förstår inte varför det blir så sent om kvällarna för mig. 

Men ni får ha det så bra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar