torsdag 11 juli 2013

Det blir en dag på stranden.....

Jepp, så blev det idag. Efter haft en dålig natt med lite för lite sömn så gick jag upp vid tio. Kolla vädret och insåg att det blir stranden idag=) Men jag kände att jag inte mådde inte så bra idag. Jag åt frulle på balkongen. Så skönt. Sen fixa jag mig och packa väskan och så. Mådde då bättre.

Åkte till ICA vid elva då jag var klar hemma. På ICA handla jag lunch. Hade lämnat stol och kryckor vid cykeln ute medans jag var inne på ICA. Så jag var lite orolig om någon skulle ta dem medans jag var inne där. Men det var kvar när jag kom ut.

Med en ca 15-20min cykeltur så var jag framme vid badstranden. Det var inte alls många där som jag  trodde att det skulle vara. Det klart, det blåste. Men senare så mojna det. Så det var bra.
Jag la mig där och sola. Tog även modet till mig att ta en dopp. Kände att jag kunde inte åka hem efter så många timmar där och inte tagit en dopp i det blå. Jag var där mellan ca 12-ca halv sex. Så det blev en del timmar=)
När jag kom hem så gjorde jag lite käk och sen satte jag mig i soffa och där sitter jag nu.

Jag känner i ryggen och på baklåren att jag har fått färg idag. Så det blir nog att smörja in sig med lite After Sun sen innan läggdags. Men jag hade bestämt mig för att sola baksidan idag, så.

Haft en jättehärlig dag!!=)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar