torsdag 20 juni 2013

SEMESTER!!!!=)

Hejsan på er alla!

Jepp, idag börja min semester och hela 8 veckor framåt.
Jag fira med en lunch i hamnen med mamma och pappa och strålande sol =) Det blev en riktigt sommar eftermiddag. Härligt. Satt i hamnen tills mamma var tvungen åka och jobba.

Jag åkte och handla. Testade med scener igår när jag var inne en snabbis på ICA. Fick självklart då avstämmning. Men idag var det fläckfritt. Inget avstämning idag  trotts att jag handla mycket och andra gången jag körde med scener på ett bra tag. Sist jag prova det. Då gick det inte bra för mig. Men nu verka det funka för mig. Så ska prova nu några gånger med scener. Så får vi se hur det går.

Ikväll åkte jag ner till "Karlsholme" och tänkte se på fina bilar. Men det blev istället att titta på folk som gympa istället. Insåg ganska snabbt att gamla bilar är inte min grej.

Åkte sen hem och käka potatis sallad och ett kyckling spett. Fira lite mer att ha nu semester.

I morgon är det då midsommarafton 2013. Inte klokt!! Jag hoppas att morgondagen och helgen blir mycket bra dagar.

Fick ett arbete av min kollega igår som var lite roligt. Men ändå viktigt. För att det handlar om sekretess också.
Det var att ta ur dom här remsorna ur kassett band och klippa remsorna och slänga dem. För det är ju barn som har spelats in. Då kan folk lyssna och ta reda på vem som pratar m.m. Liten kul uppgift att göra. Har aldrig hört att man gör det. Men när det handlar om sekretess så är det ju annat. Jobbar man som vi gör så sekretess en viktig del i jobbet.

Snart blir det sängen här känner jag.

Men jag önskar er en GLAD MIDSOMMAR!!! =)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar