måndag 10 juni 2013

Hej på er!

Hej på er!

I helgen var jag långledig. Ifrån onsdag lunch fram till kl.8 i morse.  Det var ju Sveriges nationaldag i torsdag och då var fredagen en klämdag. Så det var skönt å vara lite långledig. Men det går ju så fort bara ledigheten. 
Men jag tillbringade ledigheten med att njuta  av det underbara vädret i hamnen, träna och passa på å vara med på ett pass som jag annars inte kan vara med på när jag jobbar. Titta mycket på tv. Det var ju Madeleines bröllop i lördags. Så det titta jag på mycket i lördags. Sen var jag på spinnings pass igår. Ett jättebra pass och jag fick det jag önskade med:) Tomas Ledin medley i slutet av passet. Pulsen kan jag säga var hög sen. Men det var det värt.

Idag var det ursegt att gå till jobbet, jobba. Men det gick. Åkte sen hem och gjorde mat. Käkade på balkongen och solade där lite med. Tror jag fick lite färg då. Eller det är väl efter helgen med kan jag tänka mig. Sola både torsdagen, fredagen och lite på lördagen och så idag. Så det är nog en liten kombination där. Men det är så fint att få färg. 

Var verkligen ur segt att bege sig till gymmet idag. Men det var en jäkla tur att jag tog tag i min krage rejält och begav mig till gymmet. För vilken filbäck man fick på gymmet idag! Massa med folk trotts det fina vädret, bra musik som var i bra volym. Ofta de har lågt. Men idag var det uppskruvat:) Sen träffa jag goa människor med. Sen avsluta med en välbehövlig dusch. Så nu känns det väldigt bra:)

Känner en liten panik över mina pengar just nu. Jag har pengar. Men de ska vara på lördag då jag ska ut. Så jag får se hur det går med maten. Om jag har mat för hela veckan. Det är ett osäkert kort just nu känner jag. Men som tur är så får jag mat på jobbet i morgon. Vi ska ha sommarlunch. Så alla ska ta med sig något ätbart eller så. Jag ska ha med mig glass. Enkelt å ta med sig. Man får inte vara dum:)

Om två veckor har jag SEMESTER  med! =) Ska bli skönt.  

Sitter nu och lyssnar på "GES". Blir väl tv sen kan jag tänka mig. 

Men ni får ha det så bra i den härliga vädret vi ha nu. Så det är bara att njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar