tisdag 11 juni 2013

Härlig vår/sommardag =)

Hejsan!

Idag har vi haft sommarlunch på jobbet. Det var en massa gott som var och en hade tagit med sig. Jag hade med mig glass. Den glömde jag inte!:) Det var bland annat lax, köttbullar, två pajer, sallad, sill, vattenmelon, ananas, jordgubbar med mycket mer.
Blev precis proppmätt. Vi satt ute i det härliga soliga vädret. Kul att vi kunde sitta ut.

Jag åkte hem med halv två bussen. Kände att på vägen hem så fick jag fruktansvärt ont i magen. Så fick cykla hem snabbt och in på toa.
Satte på en tvätt och sen kom min syssling.
Vi gick ut och satte oss på gräset nedan för mig. Det var super härligt! =) Vi satt/låg där i några timmar.

När jag kom upp till mig så gick min syssling hemmåt. Jag börja att lägga in kläder i graderoben, hängde upp nytvättade kläder, satte på en ny tvätt och sen tog jag tag i disken.

Nu sitter jag och tittar på fotboll. Sverige - Färöarna. Sverige leder med 1-0 än så länge:) Sen blir det finalen på "Biggest loser"


Jag vet att jag sa det i förra inlägget. Men kärlek är faan ingen dans på rosor!! Det är Berg och dal bana!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar