måndag 24 juni 2013

1:a semester dagen

Go kväll!

Nu är min första semester dag avklarad.
Sov tills jag vakna. Blev frukost och tidnings läsning framför tv. Slöa framför tv fram till lunch vid 2 tiden. Käka och bestämde mig då att dra och träna. Kände att min rastlöshet tog över mig mer och mer. Det kom en regnskur. Men när den var över så packa jag och stack till gymmet.

På gymmet gick det trögt. Var inte alls peppad att på att träna kände jag när jag var på gymmet. Men jag tog mig igenom pogrammet. Duscha sen.
Han som jobba idag sa att det kunde vara av allt onyttigt och att de rutinerna som man har annars föll ur balans i helgen och det stämmer mycket bra. Så det är bara ta det som det är då. Bara ta nya tag när man är på gymmet nästa gång.

Hoppade in på ICA och köpte mjölk och bananer. Det var det som var kris hemma. Det blev också en liter jordgubbar. Åkte sen hem och satte mig i soffan och slöa. Skönt.

Ikväll har det varit lungt.

Så, såhär har min 1:a semesterdag sett ut. Får se hur resten av min semester kommer se ut.

Ha det bra!


Mitt mål ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar