torsdag 2 maj 2013

En Trevlig dag

Hejsan läsare!

Idag har jag jobbat. Det gick bra. Efter jobbet åkte jag hem och käka fiskpinnar, potatis, sås och grönsaker. Hade fått några papper ifrån FK som jag inte fattade något av. Så jag funderade på att åka ner med det. Fyllde i Mora-papper också. 
Satte mig sen i solstolen på balkongen. Det var riktigt gött det. Så gött att jag sket i FK. Men halv tre fick jag inte njuta i solstolen längre. För då var det dags att fixa sig lite och sen åka iväg.

Jag åkte och hälsade på gamla handledare E-L. Eller vi hade bestämt att jag skulle komma en stund och snacka lite. Det har hänt så mycket i mitt liv nu ett tag. Så kände att jag behövde prata av mig med någon. E-L är den jag känner som jag kan prata mest med. Fast det har gått så pass lång tid nu sen jag blev utskriven därifrån. Så känner jag så. Det var en trevlig stund. Hon kom på att jag kunde åka tåg upp till Mora. Upp gick faktiskt bra. Men sämre hem. Så vi får se hur det blir. 

När jag kom hem så slappa jag framför tv.......Ikväll försökte jag göra gröt. Men jag var så hungrig. Så jag gav upp efter en stund.
Har åxå sett på Lat`s dance ikväll. För i morgon börjar hockey VM. Så därför var det Lat´s dance ikväll. 

Ska strax sova. 

Godnatt/Godmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar