söndag 12 maj 2013

Ångrar helg......

Hejsan läsare!

Denna helg blev en ångest helg. Kunde ha haft jättekul och umgås med goa människor. Men valde att avstå det. Så ångrar det såå djupt just nu. Men det är inget att göra åt nu. Det kommer ta några dagar innan jag kommer över det, men. 
Så jag har inte gjort något. Bara varit hemma och tagit det lungt. såg en hockey match igår där Sverige vann med 2-0 mot Tjeckien. 
Ikväll var jag iväg mitt fjärde spinnings pass för denna här veckan. Så nu är min mördar vecka avklarad på gymmet. Men det kändes bra i både kropp och ben. Härligt!:) Det sista på passet ikväll var grymmast. Då var det Tomas Ledin maraton och ett härlig etapp och slut på passet. Jag hade puls rätt länge efteråt. Det tyder ju på att jag hade kört på rätt bra:)

Jag känner inte alls för att jobba i morgon. Det känns så trögt. Men jag hoppas det vänder när jag kommer till jobbet i morgon. 

Ha det bra läsare!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar