lördag 13 april 2013

Trött

Hejsan läsare!

Vet själv att jag borde skriva här mer än vad jag gör.

Den här veckan har varit en trötthets vecka. Har varit supertrött hela veckan. Vet inte vad det beror på. Eller kan vara olika faktorer. Dels att jag var hos en vän förra helg och jag tog lite krafter därifrån. Dels kan det vara vädret. Dels kan det vara att jag är så pass aktiv på veckorna och lägger mig inte i så bra tid. Dels för att det händer mycket nu runt omkring privat. Så ni hör ju att det kan vara mycket faktorer. Så jag hoppas att nästa vecka blir en mer piggare vecka.
Men jag har hört att det har varit många som har varit trötta, så.

Idag har jag varit och shoppat lite träningskläder. Jag var där med M.E. Hon har pratat om det stället några gånger jag har velat åka dit. Men inte så lätt för mig att ta mig dit. Eftersom jag inte har någon bil eller så. Så det blev två linnen, en t-shirt och två toppar för ett mycket bra pris trotts allt. Innan vi åkte och shoppa lite träningskläder. Så var jag till "Hemmakväll" och lämna tillbaka mina hyrde filmer och hyrde 3 andra. Denna gången blev det.
  • Hoppit
  • Hammilton 1
  • Skyfall (agent 007)
Så jag får se hur dem är nu då. De jag hyrde förra helg. Två av tre var bra. En som var superbra var "Wer Horse". Jag såg den igår kväll.

Ikväll blir det lungt med god mat, tv tittand och film tror jag.

Ha en fortsätt bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar