söndag 14 april 2013

Ovisshet

Hej!

Ovishet är bara förnamnet.....Känner både ovisshet till jobbet och privat just nu. Jobbet p.ga. att de flesta av kollegorna ska flytta till Skövde och Lidköping och jobba där istället. Sen bara åka hit och ha vissa besök. Så vi får väl se hur det blir. Men jag har en känsla av att jag kommer vara på barncentret fram till Juni då min praktik går ut. Sen blir jag utan något igen en sommar till. 

Sen är det en familje grej som  strular till sig. Känner mig elak. Väljer gymmet framför mina förälldrar. Men jag mår bäst på gymmet med de personer som är där. Så är det bara.

Idag sov jag till strax efter elva. Gick upp. Käka frulle. Slappa. fixa sen lite i köket med mat, disk och lite annat med Jimmy Jansson på högsta volym  på sterion =) Superbra skiva med honom. 

Viste inte om jag skulle åka och träna. Men bestämde mig för att dra och träna innan spinningen. Trist
att sitta hemma. 
Så drog och träna och sen körde spinning med goa personer. Det blev dusch och sen hem och  gjorde Scones och greja med lite annat.
Satte mig sen och kolla på "Mästarnas Mästare" och käka scones och drack ett glas mjölk. 

Shit!!! Redan söndag i morgon!! Vill inte!! Jaja.....inte så mkt att göra åt. Bara att gilla läget och gå och lägga sig strax för att hoppas på en utvilad kropp i morgon. 

Godnatt/Godmorgon! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar