fredag 26 april 2013

Lite koll frammåt nu.......

Hallojsan!

Tänkte jag skulle skriva lite här nu. Så ni vet vad som har hänt mig i mitt liv idag:) 

Idag åkte jag på morgonen och lämna väskan till gymmet och sen till station för att ta bussen till jobbet. På jobbet gjorde jag mina vanliga sysslor på morgon när jag kommer. Som är att sätta på diskmaskin, kolla så det finns tillräckligt med mjölk, kolla så det finns kaffe i kaffemaskinen. Sen gå ner till väntrummet och se hur det ser ut där om det behövs städas och så. Sen gjorde jag lite annat. 

Kl. 9.00 hade jag möte. Var inte så nervös innan. Men minutrarna innan så kände jag  att pulsen steg. Fick tanken att jag hade tagit fel dag eller så. Men så var det inte. Utan jag hade möte med min handledare på AF två skäffrar. En ifrån HAB och en  från BUP.  
Mötet gick bra tyckte jag. Vi kom fram till att jag ska jobba fram till midsommar. Sen ledig till mitten av Aougusti. Sen börja igen och jobba. Så det käns väldgit positivt och alla kollegor vill ha kvar mig. För behovet finns att jag är där och gör de saker jag gör. För det underlättar dem mycket tydligen. Så det är ju superskoj att höra =) Det har jag inte hört att jag är behövande på någon praktikplats. Så verkligen superkul!!! =)

Efter mötet så fick jag skjuts av min handläggare på AF till rese där jag tog min cykel och cykla till gymmet. Jag tänkte, "vad ska jag gör i ungefär i en timma innan spinningspasset jag hade bokat mig på??" Men när jag kom upp till gymmet så träffa jag på en och prata med lite. Sen blev det lite snack med en annan där upp. Så klockan drog iväg snabbt. Var lite så att jag fick skynda mig lite sen tillomed in till spinnings salen. 
Spinningen var idag jobbig och tuff. Men tekniken och motivationen fanns där. Men det var ändå tufft. Snacka lite med vännen Jes innan jag drog in och duscha. Fick en trevlig stund i omklädningsrummet. Så det var kul. 

När jag var klar på gymmet så åkte jag hem. Då hade det sprukit upp från mulet och hängande regn till strålande sol och rett så varmt faktiskt. Härligt!:)
När jag kom hem så käka jag lite mat som var fisk, pasta och grönsaker. Sen la jag mig i min solstol och sola lite- Var såå Skönt!=) 


Såhär blir det när man ligger i en solstol på en balkong och solen lysser högt på en blå himmel =) första färgen i år och det ska bli mer färg!! :)


Nu ikväll blev det korv med ungsbakade grönsaker till mat och en cider till. Har sett på Lat´s dance. Sen blev det en cider till och mango som jag käka. 

Känner mig nu mycket seg och trött nu. Så det blir väl å sitta här en stund till. Sen tror jag att det blir sängen för min del. 

Önskar er en Godnatt och Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar