måndag 22 april 2013

Har helgen varit bra??

Hejsan läsare!

Den här helgen har jag varit på lite släktkalas. Jag och syrran Jen gick tillsammans till farmor och farfar ifrån stan. Hon jobba och jag bor ju i stan. Så det passa bra.
När vi kom dit som fick vi grillat kött, potatisgratäng, vitlöksbröd, några såser och sallad. Det var supergott!!=) Till fikat var det typ marrängtårta som också var god.

När vi hade varit hos farmor och farfar ett tag så gick vi hela familjen till huset. Där vi barn skulle titta vad vi skulle vilja ha ifrån huset och så. Sen följde jag med mamma och pappa upp till pappas lägenhet. Jag hade inte varit än. Så du var det ett perfekt tillfälle och se hur han/dom bodde. Det var en fin lägenhet. Jag satt lite och sola på deras balkong. Så härligt!=)
Sen beställde vi mat. Jag tog en "salladsrulle". Trodde inte jag, men jag åt faktiskt upp hela rulle.

Åkte sen hem när syrran Lin skulle följa en vän hem. De skulle åt samma håll. 
Fick nattbesök av syrran Ver och hennes sambo :)

Igår söndag så blev det sovmorgon, slapp, tv tittande. Jag gjorde en köttfärslimpa. Sen var mamma och pappa här och tog upp rullstolen. 
Vid femtiden åkte jag till gymmet och körde ett spinningspass. Var inte alls sugen på det och det var inte de andra heller...Men det gick faktiskt rätt bra ändå. Så var nöjd efter passet. 
Tanken var inte att jag skulle åka hem och duscha. Men av olika andledningar så blev det så i alla fall. Lämna först en film på "Hemmakväll". 

Åkte sen hem och duscha och så. Sen var det dags att se tv och sen sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar