söndag 17 mars 2013

Lite tråkigt, men

Go´kväll läsare!

Vakna idag halv elva. Gick upp elva. Käka frulle, fixa mig och träningsväskan. Ringde moster får att få hjälp att ta upp rullstolen. 
Sen cykla jag och mötte syrran Jen. Vi tog sällskap till mamma. 

Hos mamma blev det våfflor och självklart tjafs mellan mamma, pappa som också var där och Jen. Så j*** tråkigt och jobbigt. Sen att pappa beter sig så jävligt mot mamma hörde jag med där hos mamma.  Trodde och hade hoppas på en trevlig stund hos mamma med att äta våfflor. Men icke. Gick rakt åt helvete!

Jag och mamma tog sen sällskap ner till stan. Jag åkte till min träning och hon till sin träning. 
Kom till träningen lite tidigt. Men satte mig och läste tidning och käka en banan så länge. Gick in i spinnings salen och tog en cykel till mig och vännen M.S. 
Berättade lite om vad som hade hänt till henne och hon bara skaka på huvudet. 

Spinnings passet var jättebra!!=) Var helt färdig efteråt. Superskönt var det att köra efter dagens händelser. Fick också reda på att M.E. har blivit mormor. Hårligt med lite positiv filing bland allt=) 
Efter spinningen duscha jag. Orkar inte gå upp och duscha håret i morgon bitti. Så jag tog håret ikväll istället på gymmet
Väntade på M.S. också för hon gick till ett annat pass efter spinningen. Vi tog sällskap ut från gymmet. Fråga om jag fick en kram av henne. Kände att jag så mycket behövde det. Självklart fick jag det=) 
 Hon har också fått med mig på ett spinnings pass på onsdag.
 Så jag kommer i veckan köra två pass spinning. Tisdag och onsdag. Ska testa och se hur min kropp då reagerar att köra så hårt. 

Snart blir det sängen för mig. För i morgon är det måndag igen och dags för en ny vecka för jobb. Redan Söndag!!!! Inte klokt!!

Godnatt/Godmorgon läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar