lördag 16 mars 2013

Go kväll på er!

Idag gick jag upp halv elva. Var uppe en snabbis först vid halv tio. Men gick och la mig igen. Käkade frulle framför tv. 
Fick sms från pappa som fick mig så frustrerad och irriterad. Skrev saker som jag skiter fullständigt i och som jag inte bryr mig om. Så jag var tvungen att ringa ena syrran och avreagerade mig lite. 
Fixa mig sen och åkte in mot stan. 

Jag hittade ett par skor och en jacka. Men fick/har beslutångest. Väljer mellan mörklilla och en vit jacka. Vet inte vilken jag vill ha. Vitt är ju bekant att den blir skitig snabbt. Men ändå är vitt snyggt och passar till vår och sommar. Hade hoppas på att den mörklilla var ljuslilla, men. Ja, jag får se hur jag gör. Åkte sen till VM. Kom dit lite sent. Så blev lite stressad. Men det blev i alla fall två bas linnen för 180kr. Det tyckte jag var billigt. 

Åkte sen hem och käka mat och kolla tv. Tog en lite tupplur med som är alltid gött =)

Ikväll käkade jag den maten jag käkade igår kväll. Kyckling i folie och i ugnen, pommes och grönsaker. Har ikväll sett på första avsnittet av "Fångarna på fortet" i år. Det var såå spännande och såå kul!!! =) 
Nu sitter jag och kommar på en film på 4an och chattar med en go, underbar vän =) <3

Ha en fortsätt bra kväll och en bra söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar