tisdag 5 mars 2013

Andra dagen.....

Idag var det inte lika lätt att gå upp ur sängen kvart över sex. Ville gärna ligga kvar i den varma sängen och somna om och sova några timmar till. Men det kunde jag ju inte göra. 
Det var ju bara att gå upp och käka frulle och fixa sig och cykla till station och ta bussen därifrån till jobbet idag.

Idag plocka jag i ordning på tidningar. Det blev en hel del att slänga. Sen fick jag ett eget post fack idag. Så nu börjar allt falla på plats som jag behöver ha. 
Var kvar på jobbet idag och käka. Så idag åkte jag med bussen som  gick vid ett istället som igår vid tolv ner till stan. Trodde jag att den gick ner till stan, NEJ! Den gick ju en annan runda innan den gick ner mot stan. Jaja....jag fick åka den rundan. Gjorde inget alls. Detta var säkert inte första gången jag gjorde så. Så det är bara å vänja sig. 

Kom ner till slut ner till station. Tog cykeln därifrån till OXEN och ICA. Där handlade jag lite. Sen åkt jag hem.

Hade precis kommit hem. Då kom mamma. Jag packa upp mina grejer innan vi satte oss och fika. Jag hade köpt winnebröd och chockladboll till oss. Gott var det. Men Winnebrödet var väldigt smuligt. Men gott =)


Blev lite slapp framför datorn innan Maria E kom å hämta mig i sin bil. 
Vi åkte till Lidköping och ridhuset. Där var vi och kolla på två vänner till mig som red. Frida och Hedda. Det var kul och titta på dem när dom red. Sen umgicks jag lite med Frida efteråt. Titta på en annan grupp som red. 

Jag och Maria E åkte hem strax efter halv åtta. Det blev en trevlig tur hem. Kom hem vid tjugo över åtta. Då tog jag lite å käka och kolla tv. 

Nu ska jag krypa ner i mina goa säng. Ska bli så skönt. 

Godnatt/Godmorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar