måndag 18 februari 2013

Söndag 17/2-13

Hejsan läsare!

Vakna av att mamma ringde mig halv elva. Så jag gick upp och svara. Hon ringde för att bestämma tid när hon skulle hämta mig senare. 

När jag hade pratat klart med henne så gjorde jag mina morgonsysslor och gjorde frulle. Satte mig vid tv där det var skidor och satte på datorn. Hoppas på att det var någon trevlig inne och om det hade hänt något på FB.
Någon trevlig inne var det. Så det blev lite tjöt. Trevligt. 

Sen börja jag fixa mig. Då ringer telefon. Då är det syrran som ringer å frågar om jag var klar snart. Då hade jag missuppfattat tiden. Jag trodde kvart över ett de skulle komma. Men kvart I ett var det...hihi.....Det blev inte bra det. 
Så jag fick skynda mig å fixa mig. Sen gick jag ut och till bilen.

Idag styrde det mot Skara där jag, mamma, syrran och pappa skulle gå på teater.

Vi kom till teatern. Vi fick sitta och vänta innan vi fick gå in. Vi gick sen in när vi fick och satte oss på våra platser. Det var jättebra platser.Teatern var jättebra och rolig. Första gången jag såg han som spelar Dag Otto i verkligheten. Han var lika rolig som på tv som på IRL =)
När teatern var slut så åkte vi hem. 
Jag var hemma vid halv sex.
Var superhungrig när jag kom hem. Så det blev att ta en mango och sitta och äta på. Gott. 

Kvällen bestod av chatta, tv och käka lite. La mig halv tolv.


Den här teatern var jag på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar