fredag 22 februari 2013

Lite om den här veckan

Hejsan läsare!

Då är det fredag kväll. Skönt. Jag har lite värk i både ben och mage och så är jag ganska trött, så. Men nu tänkte jag berätta lite om veckan som nu har varit. 

I tisdags fick jag ett samtal av min syrra Len. Jag blev mycket glad och smickrad av det =) Sen hade jag varit i kyrkan. Det sluta 17 och ett spinningspass som jag skulle gå på börja 18. Så jag blev superstressad och var stressad när jag anlände i spinningsrummet. Men det blev bättre. Stressen avtog. Skönt :).

I onsdags var jag på ett power pass. När jag kom hem så hade jag jättevärk i höger arm och skuldra. Så jag trodde att jag skulle få träningsvärk på torsdagen. Men ingen träningsvärk igår torsdag.

Idag dubbelpass på gymmet. Körde själv först och sen spinning. Spinningen var ett jättebra pass =) Härligt!=)

Blev ett kort inlägg. Trotts många dagar på veckan, men. 

 Ni får ha det så bra! Ha en bra helg läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar