onsdag 13 februari 2013

Igår

Hejsan läsare!

Kommer nu berätta om dagen igår. Orka inte göra det igår. Var så trött. 

Dagen börja med att jag innan kl. 10 var på ett café och köpte semla till mig med vanlijkräm. Det var som alla vet "Fettisdagen". Så då måste man äta semla :) 
När jag kom hem så satte jag mig vid datorn för att vänta på att pappa skulle hämta mig och sjutsa mig till kyrkan. 

Kom till kyrkan. Där var det Ängladag. Vi pyssla, käka Spagetti och köttfärsås med god sallad, kolla på Ice age 4. Som var bra. Sen blev det att äta semla. Då med äppelmos. Sen blev det slapp. 

Vid halv fem fick jag skjuts av en av ledarna hem. För då var det slut. 

Kom hem. Kände mig jättetrött. Så jag vila lite framför datorn och tog mig en banan. 
Vid sex åkte jag till gymmet och körde spinning med vännen M.S. Orkade inte köra igentligen. Men jag hade ju bokat mig och viste att jag kanske skulle få lite motivation när jag väl var igång i passet. Precis så blev det med. Jag fick lite motivation i mig och passet var jättebra. Var supertrött och kände i bena. Men nu var det en skön trött i kroppen istället och den tröttheten är mycket skönare. 

Åkte hem och tog min köpta semla. Satt och chatta och kolla tv. 

Så nu vet ni vad jag gjorde igår. 

Nästa inlägg är för idag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar