söndag 24 februari 2013

Helgen

Hejsan läsare! Hoppas att eran helg var bra. 


Jag fick i alla fall en bra helg. 
Igår ringde syrran V och fråga om jag ville ute och åka lite. Så jag var med henne till Karlsson. Där köpte jag en lampa. Sen blev det jysk och sist men inte minst Willlys. Där handla jag lite med. 

Sen åkte vi hem till mamma och käka. Vi fick tjockpannkaka. V åkte hem. Men jag stannade kvar. L gjorde interjuven på mig som jag berätta om i veckan. Det blev mycket tänkande. Mamma var med och hjälpte till lite och minnas. Både bra och dåligt var det. 

Till kvällsmat blev det kött, haselbackspotatis, en varm och en kall sås och stekta kantareller. Gott var det. Sen titta jag och mamma på melodifestivalen. Den första låten undra man vad det var för skit. Men det blev bättre ju längre in i programmet gick. Syrran J kom förbi. Har inte sett henne sen innan New York. Så det var kul att se henne. Sen hade hon med sig min favorit choklad "Toblerone Vit" :) 
Jag fick sjuts hem vi  halv elva. Ville åka hem vid halv tio. Men så blev det inte. 

Kom hem och slappa lite innan det blev sent ner i sängen hehe :)

Idag: Jag titta på klocka första gången vid åtta och trodde inte att det var sant. Men jag tror jag somna om. Så nästa gång jag tittade på klockan så var hon 12. 12!!!!??? Gisses. Men skönt var det i alla fall att få sova igen de timmarna. 
Pappa kom förbi och satte upp lampan som jag köpte igår och tog upp rullstolen. 
Gjorde sen lasagne. Den blev lite bränd. Men den gick att äta :) Packa för besök på gymmet och ett spinnings pass. Det var okej. 
Kom hem och käka min lasagne som var god. Suttit sen vid tv och kollat och så nu ikväll.  

Har nu börjat skriva på något som ni sen kommer kanske att ta del av. I alla fall lite. 

Snart blir det sängen. 

Ha en bra start på veckan läsare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar