måndag 18 februari 2013

Go´kväll/ Go´morgon

Hejsan läsare!

Hade planerat att åka och träna idag. Men....det blir inte som man har tänkt sig.....

När jag var klar med morgonen så var inte kroppen alls pigg. Den var trött och ingen motivation alls. 
Så jag stanna hemma idag. 
Åkte bara å lämna ett paket på ICA. Har bara hundra meter dit, så det är skönt.

Det har varit skitväder här idag. Har snöat blötsnö här hela dagen. Så turen till ICA var inte så kul även om det inte var så långt.

När jag kom hem ifrån ICA. Då blev det att köra igång en tvättmaskin, lägga in tvätt, diska och värmde mat. 

Jag fick i alla fall en trevlig eftermiddag. Så jag ångrar inte att jag inte åkte och träna. Gjort det många gånger. Jag har tänkt att åka och träna. Men sen struntar i det. Så ångrar jag mig mycket på kvällen sen.
 Idag var det mer att bara axeptera kroppen att den var trött. Det hela kan ligga i helgens aktiviteter. Även fast jag inte var så aktiv. Men det var mycket att ta in i mig. Både på dansen och teatern.

Dagen idag har inte varit alls på min sida. Allt jag har gjort har gått i mot mig. Så varit något irriterad idag. Så när jag tänker efter så kanske jag skulle ha behövt träna ändå idag för att få ur mig lite irritation....men nu är det som det är.


Vill också berätta att.....Idag fyller min goa vän Jessi 30år!!!! =) Fattar inte att hon redan är 30. Åren går så snabbt. Tror jag har känt denna underbara tjej sen hon var 24 alltså år 2006. Jag hoppas att det blir en massa år till som jag får vara denna goa persons vän.


Nu ska jag berätta en sak som har förändrat mitt liv totalt............Mina föräldrar har gått isär. Så nu håller mitt barndoms hem på att säljas. Pappa har redan flyttat till en lägenhet. Mamma och min yngsta syrra letar lägenhet förbrilt nu. Så nu har jag skrivit det, så nu vet ni det!! 
Mitt i allt detta så tror jag att det blir jättebra när allt har lagt sig. Alla kommer må bra och så. Men det klart. Det kommer inte ske i morgon. Utan det kommer ta ett bra tag innan allt faller på plats och lägger sig. 

Det var nog allt som jag känner att jag ville berätta och skriva om ikväll. Blev lite blandad kompott. Men så är en blogg ibland. I alla fall min. 

Hoppas att läsar stunden har varit trevlig av det jag har skrivit. 

Ha det bra läsare!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar