söndag 10 februari 2013

Dagen idag

Go kväll läsare!

Idag blev det frulle vid elva....jobbigt det är när man är tvungen att gå upp ganska så snabbt för att toan hägrar :)
Kolla lite tv och så när jag käka frulle.

Sen var det dags å börja med maten samtidigt som man satt å chatt med en trevlig. men det fick bli å spring i mellan. 
Efter en stund kom mamma och syrrans katt. För syrran är i USA:) så mamma har katten nu så länge hon är där.
Så då var det bara att fortsätta med maten. Det blev ris som jag koka (koka fast riset. Aldrig gjort det förut!) Sen stekte jag fläskfilé o bitar. Hällde riset i en form och på med den stekta fläskfilén. Sen på med championer, grädde och riven ost. Sen in i ugnen tills osten fått färg. Supergott, Superenkelt men lite prosedurer är det med det.

Mamma åkte vid fyra. Insåg då att jag ska iväg på spinning om en timma. Så det var bara å packa väskan så den var klar. Kände att jag hade behövt ca en timma extra. För tröttheten intog på mig då. Men, men.....det var bara å ge sig iväg när det var dags. 

Kom till spinning och passet och insåg att jag idag skulle få sitta på främre raden. Något jag inte gillar, men hade vännen M.S. vid min sida, så=) Annars så gick passet jättebra. Önska att det kändes så jämt, att allt stämmer, teknik, motivation och glädje. Men tyvärr är det inte alltid så det känns. Tvärt om få gånger det känns så.

När jag kom hem blev det lite käk. Sen slapp framför tv och datorn. Mycket nice=)

Hoppas att eran helg har varit bra och att veckan börjar bra för er läsare. 

Ha det gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar