onsdag 9 januari 2013

Varit mycket idag

Förstår inte längre hur jag tänker när jag ställer klockan längre nu för tiden när jag ska upp till en viss tid. Idag ställde jag klockan ca 40min innan jag ska helt vara klar och hälst sitta på cykeln och cykla. Så det blev en snabb upp gång och en snabb frukost och så. Var lite sen.  
Brukar ställa klockan på minst 40min innan jag ska upp och ha ca 1h och ca en kvart innan jag ska iväg på något om jag ska iväg på något då.

Men det gick snabbt å cykla till AF. Skulle prata med min handledare där och få hjälp med en grej där.
Efter AF cykla jag till ICA för att handla lite. Ligger på vägen hem. Sen åkte jag hem för att packa upp mina varor och packa väskan för gymmet.

Tjugo över elva cykla jag till gymmet. Där var jag med på ett power pass som J höll i. Det gick bra. Men det är ju vissa övningar som jag inte alls kan göra. Men J tycker att jag är med på det mesta och att det alltid har varit så att jag inte kan alla övningar, så. 

Efter passet och duschen så cykla jag hem och käka Rotemos med fläsklägg. Gjorde det igår. Var jättehungrig. 
Sen kom mamma. Hon rev ner julgardinerna och satte upp andra och jag plocka bort julgrejerna. Det var superskönt att få ner dem!! :) Sen kom pappa. Vi fika. Mamma gick sen och pappa var kvar och fixa lite grejer. 
Jag blev supertrött när jag satte mig i soffan. Slumrade till lite....hehe =) 

Har ikväll käkat lite tonfisksallad och sett/ser på tv. 

Ha en fortsätt bra kväll och hoppas på en bra torsdag! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar