torsdag 3 januari 2013

Trött dag idag

Idag tvinga jag upp mig halv tio. Jag åt frukost och sen åkte jag till ICA där jag handlade mat. Det gick bra. Men fick springa runt lite i butiken bara. Inte bra. Så jag var helt slut när jag kom hem. 
Packa upp mina varor, ringde mamma och sen gjorde jag lutfisk med potatis och sås till mat. Det var gott. 

När jag hade käkat och så, så gav jag mig till bussen och till Skövde. I Skövde så shoppa jag tabletter till kökdbordet,läggins och strumbyxor. Sen mötte jag upp två vänner Hed och J. 
Vi gick och käka. Jag tog chibatta med lax. Supergod var den. Sen gick vi till bion.

Där kollade vi på "Sune i Grekland" Den var jättebra! =) 
 Hed och hennes assistent följde mig till bussen när bion var slut och vänta tills jag klev på. Så det var jättegulligt av dem att de gjorde det. 

Nu är jag äntligen hem! Är supertrött och har varit det hela dagen. Så det får nog bli sängen om en stund. 

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar