tisdag 29 januari 2013

Idag har jag varit och hälsat på FS. Det var trevligt där. Kände att E-L skulle veta lite vad som händer i mitt liv just nu. För det händer faktiskt en hel del kan jag säga. Både posetiva saker och negativa saker.

Känns så skönt å veta att jag finns i hennes minne än. Trotts att jag inte kommer dit ofta och hälsar på. Men som det känns just nu så kommer jag åka dit och hälsa lite titt som tätt när jag känner att det är dags igen. För FS och E-L har gett mig så mycket. 
Hade inte jag inte fått chans å vara där. Så hade jag inte varit så stark som jag är idag och inte fixa den negativa sidan som är just nu. Så TACK!!!

Men på den negativa sidan vill jag inte gå in på än. 

Efter FS så åkte jag och handlade lite på ICA. 
Sen åkte jag hem och plocka i ordning på mina varor, käka, gjorde en tonfisk sallad och diska. Sen satte jag mig vid datorn för att vila och koppla av lite. 
Satte på en film som jag köpte i lördags.



 
Denna såg jag idag och köpte i lördags=)


När jag satt och såg den så kom moster upp med lite mat. Nice det=)
Nu sitter jag här och ser på tv och chattar. Jag har sett på "Farmen" men ska nog sluta titta på det för det så mycket intriger i det. Så jag tycker det blev för mycket idag när jag kolla. Sen titta jag på "Bygglov". Det var bättre=)

Känner att jag är dö trött just nu. Vakna upp av inte så trevlig smärta jättetidigt i morse. Orka inte gå upp. Men till slut var jag tvungen. För man kommer till en gräns när man känner att man måste göra något åt saken, så....

Så får se hur länge jag orkar sitta uppe ikväll. 

Ha det bra med er allihop!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar