fredag 4 januari 2013

Gött med Fredag!! :)

Jag vet inte hur jag tänkte igår när jag ställde kl. ställde den på 9.10 när jag hälst ska iväg 10 till gymmet. Men det gick! Med lite stress iblandat. 

Kom till gymmet. Körde mitt styrke pogram som gick bra och spinning som med gick bra, men tuff. Vännen M vad med och vännen J körde passet. Men idag var det såå bra låtar och då rycks man med och på det viset kör tufft....hehe. 

Åkte sen hem och käka lite. Sen kom pappa, syrran L och hennes kompis. Vi åkte till Skövde. Där kollade jag på en dator. Jag behöver en ny. Hittade en. Men har inga pengar. Så i så  fall skulle jag behöva ta den på lån och det vet jag inte om jag vill. Men jag ska fundera. Troligt vis blir det väl så som alltid att jag har denna dator innan den dör helt och jag helt desperat köper en ny dator. 

Blir såå iriterad på pappa!!!! *morrrrr* Vi svängde till på Donken på väg hem och då vägra pappa beställa på driven för då skulle syrran L kliva ur och beställa själv när hon satt i mitten. Jag sa innan att det är bättre att L och hennes vän går in istället och beställer. Men det ville inte pappa lyssna på, Så!! 

Kom hem. satte mig i soffan och slö kolla på tv. Somna. Var/är såå trött!!! 

Jag hoppas att det blir sängen tidigt ikväll. Men vi får se. 

Jag önskar er en godnatt och en trevlig lördag!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar