torsdag 24 januari 2013

Go ´kväll

Idag gick jag upp vid kvart i åtta. Åt frulle och gjorde i ordning mig. Sen drog jag till station där jag tog bussen till sjukan (sjukhuset). En vän körde bussen så vi satt å tjöta :)

Kom till sjukan och gick lite fel först. Men kom rätt till slut. Besöket på sjukan fick min hjärna att triggas igång. Inget alls allvarligt. Bara vad jag ska välja mellan två saker. Annars gick det bra. Bytte fötter på krykorna också. 
Bussen kom och kom på att jag skulle få åka en extra sväng. Men det strunta jag i för det var vännen som körde bussen, så. 
Tanken var att jag skulle gå av vid station där jag steg på. Men vi kom in på ett ämne. Så jag följde med en extra sväng...hehe :)

Åkte sen å handlade lite mat. Träffa min kusin utanför ICA med. Så vi stod å prata lite. 
När jag hade handlat så åkte jag hem och käkade och tog det lungt.

Vid halv fyra så fixa jag mat åt mina syskon som skulle komma och så diska jag. 
Lin var först här och sen kom de andra lite sent, men.

Fick beröm för min mat. Det var skoj! =) Vi satt å prata om allt möjligt. Vi hade en trevlig stund tillsammans. 

Ikväll har jag bara kollat tv och chattat.

Ha det bra där ute i landet och kylan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar