lördag 19 januari 2013

Gäsp :)

Sitter här och tänkte skriva och berätta om gårdagen och idag. Är supertrött. Har på "Dirty Dancing" som nu går på 5:an :)

Igår Fredag Var jag på gymmet och tränade och körde spinning. Har inte varit där på en vecka. Så det var skönt å vara tillbaka igen. Men det var skönt att vara borta lite ifrån gymmet för att få suget igen. 
Det kändes rejält i bena efter gymbesöket, men skön känsla. 

Åkte hem och käka lite och råka somna lite. Det var inte alls dumt ;) Snarare jätteskönt :) Sen testa jag på att göra en Tacogratäng som jag inte har gjort förut. Samtidigt så fixa jag mig för att bege mig på Revy senare. 
Tacogratängen var god, men åt för snabbt för jag var stressad, Tidsotemist = jag =). 

Åkte till ICA och köpte en bukett blommor. Sen till Teatern och Revyn. 
Revyn var superbra!!!! som alltid =) Haha!!! Var där med mor och far. 
Mina vänner Ulr och Jes var med i revyn. Så krama U. Sen fick de säga till J att komma ut på scen. Så hon fick buketten. Tror hon blev glad över buketten.

Åkte sen hem. Var jättetrött när jag kom hem. Slappa framför tv en stund innan det var dags för sängen och snack i telefon lite.

Idag Lördag Var det att gå upp tidigt närmare kvart i sju. Åkte med tåget kl halv nio till Gbg. Upptäckte att jag min klant hade gjort något som man ABSOLUT INTE ska göra. Det var inget att göra åt och det löste sig.

Kom ner till Gbg. Träffa min dejt. Vi åkte hem till han och käka gott och umgicks. Det var mycket trevligt. Sen var det dags att åka till centralen. Vi fika där på ett fik. Sen åkte jag hem. 
Nu är jag hemma och tankarna går förbrilt om vad jag tycker och känner.....Jobbigt.....Gillar inte sånt. Vill  veta diräkt. Men det är inte alltid man vet det, så bara att gilla läget och se vad som händer. Fortsättningen följer......

Här blir det snart sängen tror jag innan jag somnar i soffan  hihi =)

Godnatt/godmorgon/goddag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar