onsdag 16 januari 2013

Dagen blev inte som det var tänkt först att bli

Hade tänkte att gå upp och träna idag. Så jag ställde  klockan på tjugo över åtta. När den ringde så kände jag inte ville att gå upp på många timmar. Men jag låg ändå och funderade på om jag skulle gå upp ändå. Tanken på att ligga kvar i några timmar till vann. Så låg kvar till halv tolv. 

Jag tog en dusch och käka faktiskt lunch. För klockan var ändå halv ett när jag var klar med duschen och så. Satte mig sen vid datorn en stund. Jag kände att humöret inte var så glatt heller idag. 

Vid tjugo över 2 så var det dags att åka till AF. Fick en liten pratstund med vännen M. Kände att jag behövde berätta saker för henne. Eftersom hon redan vet lite saker, så. Sen träffa jag min handläggare. Vi åkte till en plats där vi hade möte. 

Mötet på platsen gick mycket bra. Det kändes bra med. Så får se vad som händer nu framöver. Säger inget förräns jag vet exakt själv. Vill inte ge en förhoppning än för varken er eller för mig själv. Så därför säger jag inget förräns jag som sagt vet själv hur det blir. 

Var så mysigt förut att sitta och äta en Supergod skaldjursoppa ifrån disken på ICA och titta på "Farmen". Nu har jag också tittat på "Mia på Grötö" Det är Mia Skäringe som är pogramledare och hon är så bra =) Det var första avsnittet. Men det pogrammet var bra. Så det tror jag att jag kommer fortsätta att titta på, på onsdagar kl 21 på 4an.

Hoppas att eran onsdag har varit bättre än min pysiskt. Jag hoppas torsdagen blir bättre :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar