fredag 21 december 2012

God kväll!!

Idag har dagen varit händelserik, men rolig med massa posetiva saker som har hänt.

Efter å ha gjort sig klar morgonen så åkte jag till gymmet vid tio. Där körde jag mitt nya pogram. Körde ganska lungt för att känna på pogrammet lite. Det nya pogrammet kändes bra. Efter träningen så var det dags för spinning med vännerna J och M :) Spinningen gick bra, jobbig och skönt som vanlig =) Efter spinningen så blev det dusch och så.

Jag och vännen M gick sen ut på stan för att käka lunch. Vi börja på Statt, men vi var inte sugna på julbord som det var där. Så vi gick istället till Ströget. Där åt jag lasagn. Den var jättegod. Alltid gott med mat efter träning=). Det blev en mycket trevlig stund. Samtal som jag aldrig skulle tänka mig att jag skulle prata med henne om. Men det som man inte tänker sig, blir oftast bättre.

Efter en trevlig lunch med M så blev det att dra sig  till frissan. Jag och M bestämde att vi skulle vakta cykel till varann på måndag KUL!!=)

Hos frissan kände jag mig elak. Jag var inte riktigt nöjd med resultatet. Men det var inte så mycket jobb med att jag skulle bli nöjd. Så nu är jag SUPER NÖJD!!!=)

Satt och tittade på Svenska hjältar förut och jag blev berörd av vissa inslag. Att det finns folk som är snälla och blir hjältar. Det är otroligt!!!=)

Får se hur mycket klockan blir idag innan jag beger mig i sängen. Igår blev det ännu en sen kväll nämligen. Kändes i morse hihi

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar