torsdag 1 november 2012

God kväll

Idag började en ny månad. En vintermånad. Månaden November.   
Gick upp åtta imorse. Käka frulle med Fiber/Havensgrynsgröt med bär på och ett ägg. Sen gjorde jag mig i ordning för att åka till AF och ha möte. 

Åkte till AF och det var kyligt ute. Kom till AF och blev insläppt lite innan 10. Bra =) Träffa M och S. Var jätteskoj att träffa dem. Mötet gick bra tyckte jag. Träffa en och fick mycket respons. Fick reda på att det är många som vill ha mig där som jobbande. För tydligen är jag en energi knippe. Jätteskoj att höra! =) Känns mycket bättre nu att gå ifrån AF än vad det har gjort förut som jag har varit där på möten med andra handledare. 

Åkte sen hem och förberedde mig. Satte mig i soffan och koppla av lite. Sen kom mamma med mat, Hurrrra! =) 

Vi åkte sen till Hellekis Sätteri. Där var det typ en julmarknad i olika stugor och stall och i ett sort växthus. Jag köpte en grej som man kan ha till räkningar m.m. som kan sitta fast på kylskåpet. Sen ett ljus som brinner inåt. Sen en varmeljushållare som man kan ha tre värmeljus i. Får ta kort på detta känner jag. Det är supermysigt att gå där och mycket att smaka på i växthuset på massa olika saker som glögg, korv, bröd, godis, ost med mycket mer. 

Hade redan dålig energi när jag åkte dit för jag hade inte ätit någon lunch. Men jag fick lite energi när jag smaka på de olika grejerna. Men kände att jag var trött. Så jag fick verkligen kämpa på Hellekis Sätteri. Så jag var helt slut när jag satte mig i bilen när vi skulle åka hem. 

Kom hem. Plocka upp mina saker som jag hade köpt. Sen satte jag mig vid datorn. 
Har nu kollat på handboll. Det var kval match. Det var Sverige-Ukrina. Sverige vann =) 

Sitter nu och skriver här. Ser på tv. Men ikväll känner jag och hoppas att det blir en tidig kväll. För jag är ass trött. 

Så Godnatt på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar