fredag 19 oktober 2012

Träning

Idag rev jag ur sängen innan jag drog till gymmet vid tio.
Hade idag instrution och vägning med J. Vägningen börjar gå åt rätt håll. Härligt å se att man gör någon nytt med allt som träning och mat.
Träningen gick med bra. La upp ett nytt pogram och gick igenom de nya övningarna med J. Sen träna jag själv.
Kl. 12 var det dags för spinning. Kände innan passet sattes igång att kroppen var trött. Under passet vet jag inte vad som hände. Jag fick ny energi och kroppen gav mig posetiv kik. Härligt! =)

När passet så var det äntligen dags för dusch och klä på sig och sen hem och käka.

Kom hem,käkade och satte på "Ronja" på DVD. Tog inte lång tid förräns ögonen slockna. Så jag slummra en stund.
Sen var det dags för att bädda sängen och göra mat.
Ikväll blev det strips och kebab med kebaben hade jag lök, championer och grädde. Sen hade jag pizza sallad till. Det blev mycket. Men gott blev det :) 

Jag tittade på Alcatraz tidigare ikväll.  Men nu sitter jag här och skriver och gör lite annat. 

Som jag sa igår.....Ha en bra helg läsare!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar