söndag 21 oktober 2012

Sista helgdagen då

Idag vakna jag halv elva. Trodde inte klockan var så mycket förräns jag kolla kl. Tyckte inte jag la mig speciellt sent igår heller, vid ett tiden. Men det klart, hade ju gjort Skövde och Elin´s osäker, så var nog trött i kroppen efter det jaja.....

Jag låg kvar och vakna till lite. Sen gjorde jag frulle och satte mig i soffan och slappa fram till halv fyra. 

Då diskade jag min disk och gjorde mat. Gjorde samma rätt som jag  gjorde förra söndagen. Kyckling gryta med ris och grönsaker. Idag var det lättare å göra rätten för idag hade jag färdig strimlad kyckling. Men det blev lite för lös. men, men. Det var gott! :)

Åkte sen på spinning. Idag kändes det OKEJ inte mer. Men vännen M var med så det var trevligt. Syrran J var på gymmet så jag stanna lite extra på gymmet. Fick reda på att på J:s pass på tisdag så är det 28 anmälda och det är 21 cyklar. Så det alltså 7st som står på kö :). Lite skoj. 

Åkte hem och käkade maten, som var god. 
Sitter nu och tittar på Beck som jag har sett förut, så. 

Har gjort mig färdig för sängen. Så den blir det att bädda sig ner i den snart. 


Ha det bra vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar