söndag 14 oktober 2012

Helgen!!

Ifredags så var jag först å träna styrketräning och spinning. Det kändes i kropp å själ efteråt. Men skön känsla. Åkte hem och käka och vila. 
Sen kom säljaren som skulle köpa mitt köksbord som jag hade lagt ut på blocket. Först fick jag beskriva vägen för henne. Det var ju då inte det enklaste. Men till sist hitta hon hit. 
Sen kom beskymret att få ut bordet ur lägenheten. Det var inte det enklaste kan jag säga. Det sluta med att hon fick skruva loss bena och sen bära ut det till bilen. Det var lite kul å titta och se på när hon försökte få in allt i bilen plus en hund som hon hade med sig. Jag tyckte det var rätt strongt av henne att komma hit själv och hämta ett bord och 4stolar som inte var det enklaste och last in det i bilen. Men det gick :)

Igår lördag så gick jag upp rätt tidigt. Var igentligen död, men. Käka frulle och sen gav jag mig in på VM och köpte ett par byxer med drakjedja i bak. Sen åkte jag till ICA och handla lite och tog ut en påse med kläder i ifrån ellos. Efter å ha stressat och tele ringt några ggr så kom man häntligen hem. packa upp det jag hade handlat på ICA. Sen ner och ut igen. För pappa kom å hämta mig.

Vi åkte till Jysk där mamma stod å vänta på oss. Jag köpte mitt nya köksbord där med 4stolar som jag hade beställt. Åkte hem och upptäckte att vi bara hade med oss 2stolar hem. Så jag och mamma tog en vända till Jysk. Vi fick stolarna. Sen åkte vi hem till mig igen. Jag fick stoppa i mig lite mat tills nästa lilla händelse hände. När pappa skruva på enna bena på en stolen så gick bena sönder. Så nu fick vi åka en tredje gång till jysk. Tråkigt. Pappas humör var inte på det bästa kan jag då säga. Det är jobbigt. 
Vi fick en ny stol som tur var. 
Åkte hem till mig och lämna den. Sen åkte pappa hem. 

Själv så fick jag göra i ordning lite. Var såå trött så igentligen orka jag inte, men var tvungen. mamma och pappa stökar alltid till det när dom är här och hjälper mig med något. Sen ÄNTLIGEN fick jag sätta mig i soffan och vila. Belöna mig med en glass:) Somna åxå till....hihi =)
 Sen var det dags för mat och en X-cider. Sen blev det en smirrnoff ICE och sen en grogg.....det behövde jag efter dagens pravader. 

Idag söndag har jag bara slappat och vilat och kollat tv. Körde en tvätt med och mamma var här en sväng. Sen var jag iväg på ett spinningspass. Det var inte den instruktören som brukar köra detta pass som är idag. Utan en annan. Men passet var jätte bra. Mycket variation på passet. Det  gilla jag=)

Ska snart krypa ner i sängen och sova några timmar. Ska bli gött. 

Godnatt/Godmorgon/God dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar