lördag 20 oktober 2012

Hejsan på er!!

Idag var det uppgång tidigt närmare halv nio. Käka frulle framför tv och sen var det att göra i ordning säg med smink och håruppsättning. Satte på mig idag lite utmanade, men kom på att jag kunde ha sjal över och det funka :)

Sen begav det sig iväg till Skövde med vännen anna och hennes två assistenter.  Vi åkte till Elin´s. 

Där köpte jag nya träningsbyxer, en topp och vantar och lite annat smått. Vi käkade där med. 

Vi kom hem till stan vid tre. Vi släppte av anna först. Sen släppte dom av mig. 

När jag kom hem så blev det att packa upp och så prova jag toppen och den satt bra. Gött!! :) Sen satte jag mig i soffan och slappa. Men det var ju skit på tv. Men kollade ändå. Blev hungrig så det blev att käka på lite "After Eght". Jag är inte så glad i det. Men idag gick det ner.

Käkade tidigare ikväll. Nu har jag på Finalen på "Körslaget" på tv och skriver här. Har tänt ljus med. Mysigt! :)

Vad har ni gjort idag när regnet bara har vräkt ner hela dagen?

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar