måndag 3 september 2012

Vardag igen, Skönt!

Ja, äntligen är det vardag igen. Det är ny månad med, Min månad :)
Gick upp vid halv sju idag. Solen sken så fint ute. Jag käka frulle, gjorde i ordning mig och lite annat. Cyklade sen till jobbet. Det var lite kyligt ute. Men solen lyste så det gjorde inte så mycket att det var lite kyligt. 

Kom till jobbet och det var många som välkomna mig tillbaka. Skojigt :) och några undra vad det hade varit med mig. Tecken på att man är omtyckt på jobbet :). Idag blev det att lägga in papper i kuvär som skulle skickas iväg. Det var typ 60 sånna. Så det tog sin lilla tid. 

Efter jobbet åkte jag till gymmet. Där stötte jag på en go person och J. Var jätteskoj å se J igen :) Det var natuligt vis skönt att komma till gymmet igen efter en veckas vistelse hemma och sjuk. 
Det verkligen känns i kropp och muskler att man inte har varit på gymmet som vanligt. Vissa säger ju att muskler är färskvara. Det kan jag skriva upp med STORA bokstäver att det stämmer. För idag kände jag att lite hade försvunnit för det kändes i bena och armar plus att min hjärna hade tydligen varit på viloläge var de olika maskinerna var. För jag fick totalt hjärnsläpp på var en maskin var. Så jag fick fråga. JÄKLIGT pinsamt, Fy!!

Duscha och så efter träningen. Sen hem. 

Här hemma plocka jag ur väskan och lite annat smått. Sen la jag mig ute på balkongen i solstolen och sola och vila. Riktigt gött var det :). Satt där tills det var helt skugga på min balkong. Då gick jag in och tog hand om disken och gjorde lite kvällsmat. 

Nu sitter jag och väntar på att Robinson och Ensam mamma sökes ska börja. 
Rev ur sängen förut. Så den måste jag bädda innan jag ska sova. Det är såå skönt att krypa ner i ny bäddad säng när man är ren själv. 


Denna maträtt gjorde jag igår. Så jag hade den till middag och lunch idag. Det är med lax i ugnen, ris och en sallad på Fetaost, rödlök och tomater. Rätten har jag fått av FS. Har länge tänkt å göra rätten. Men inte blivit av. Men nu tog jag tag i och gjorde den. Den blev supergod!! :)

Snart börjar tv. 
Men ni läsare får ha en fortsätt trevlig kväll och förhoppningsvis trevlig tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar