torsdag 6 september 2012

Tidiga hösten är här

Idag sken den härliga solen ut men lite kyligt. Märks att hösten är på väg.
Dagen idag har det blivit jobb. På jobbet idag var vi på holmen. Det var något som AF hade fixat. Lite företag och coching m.m. rätt fattigt var det. Blev också frågan om å bli uppringd av en som kommer fråga vad jag tyckte om detta. Fick frågan av en arbetskolega. Men! varför ska jag råka ut för såna saker!? =) Träffade en underbar person med :). 

När jobbet var klart så åkte jag hem och gjorde lite lunch. Sen åkte jag och handla mat. Träffade även där lite underbara personer.

Åkte hem. Satte igång en tvättmaskin, plocka upp mina varor och damsög lite. Sen rensade jag med lite. Kände att jag behövde göra det. När jag hade gjort det så satte jag mig i soffan och mummssa på vit chocklad. Marabo har kommit ut med  det. Slumrade till lite. Har varit asstrött hela dagen idag. 
När klockan var dags så plocka jag in och hängde tvätt, gjorde både mat för i morgon och det jag skulle äta. Tog disken med.

Kvart över sex åkte jag till en idrottshall här istan och tittade på handboll. Det var Skövde - Lindesberg. Skövde vann!!! =) =) Träffa goa E-L där med. Hon stog i kiosken. När jag skulle åka hem så var det mörkt och inte nog med det så räkna det med. Å jag hade ingen lampa. Typiskt. Men det blev till att cykla hem snabbt. 

Han hem till å se vem som vann Robinson. Det blev Mirre. Go tjejen! =) 

Snart blir det att lägga sig och sova. Ska bli skönt. 

Så godnatt vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar