torsdag 27 september 2012

Shopping dag på Överby :)

Idag kl. 9 stod jag utanför mig  här och vänta på mamma och syrran L. Dom kom och vi begav oss mot Trollhättan och köpcentret Överby. 
Vi stannade på vägen för att äta lite mellanmål bestående av äggmackor och te för mig. Jag äter ju inte bröd annars. Men idag fick jag offra mig och ibland får man lov att göra det tycker jag.

Vi kom till Överby vid elva. Då började shoppingen. Det var mycket trevligt att gå där och titta och shoppa idag med mamma och syrran L. Vi gick runt. Sen tog vi lunch. jag tog Nacho tallrik. Var lite för mycket fet. Men annars supergott. Efter lunchen blev det mer shopping. Då började mamma och L tröttna på mig lite. Jag är svårt för att bestämma mig!! :) 
Innan vi styrde bilen hemmåt så blev det att inköpa en drick och snacks :). Då var kl. runt fem...hehe I bilen hem så lyssna vi på 90-tals låtar. Nice var det!! =) hehe

 
 Det här köpte jag idag: Ett lilla linne, långärmad-randig tröja,en bh, trosor i tre olika färger och en prickig halsduk. Mycket nöjd med mina köp =)
 När vi kom hem så handlade vi lite på Willys. jag behövde göra det med. Det var lite som saknades här hemma :). 
När jag kom här till mig så blev det att FÖRST sätta mobil i laddning. För den var DÖD! blev lite jobbigt när jag upptäckte det, men så är det. Sen tog jag hand om mina köpta grejer. Efter att ta hand om det så satte jag mig i den efterlängtade soffan. Känns i fötterna efter dag, men det är det värt :).

Sitter ju å ser på tv och chattar. Snart blir det sängen. 

Hoppas att ni läsare har haft en lika bra torsdag som jag har haft! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar