söndag 16 september 2012

Min Födelsedag nr 1

Hejsan! på er!!

Det blev lite sent inatt. Så jag orkade inte gå upp idag förräns vid halv elva idag. Käkade lite frulle och kolla lite sms och tv.

Packa och sen cykla jag till mamma och pappa med radio i öronen :) Möte upp mina två syskon där och sen gick vi till farmor och farfar. 
Där fick vi stek med potatis, sås, grönsaker och lite gott till mat. I present av dem fick jag pengar och nya bestick. Ville ha nya bestick. Jag är så trött på mina som jag har haft sen jag flytta hemifrån. Pappa kom dit med. 
Till fika blev det vanlig hedlig sommartårta. Som vanlig så är den jättegod. Åkte ifrån farmor och farfar vid kvart i fem. 

Kom till gymmet och kände mig ganska stressad. Men jag hann!! Goa vännan M hade paxat en cykel till mig. Snällt av henne. Fick en supergo Gratulations kram av henne med. Den värmde en del :) Spinningspasset gick superbra och det känndes superbra i kroppen med. Så jag kunde köra ganska hårt utan att kroppen sa ifrån och blev trött. Så det var skönt!!!
Efter besöket på gymmet så åkte jag hem och tog hand om min bestick som jag hade fått och gjorde en smothi. 

Satte mig sen i soffan och drack min smothi och käka perskika. Satte på både tv och datorn. 
Jag var mycket nyfiken på vilka som hade skrivit till mig på FB. När man fyller år så märker man tydligt vilka som bryr sig om en. Det jobbiga är när man fyller är att man märker då att man inte har så mycket vänner. En annan som har en del vänner får en del sms, samtal och hälsningar på FB. Men samtidigt, de som hör av sig bryr sig ju en hel del om en. 
Så jag vet inte vilket som känns bäst i hjärtat. Att ha många vänner, men många av dem man inte kan lita på eller ha få vänner som man kan lita på. Eller jag vet inte. 

Ska fira med hela familjen nästa söndag. Så det känns som det blir två födelsedagar. Men det är ju absolut inte fel det =) hehe 

Kan medela att dejten är det slut på.

Jag hoppas i alla fall att ni läsare har haft en bra helg!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar