lördag 8 september 2012

Lördag kväll

Hejsan läsare!

Idag har jag bara slappat och vilat efter veckan och igår kvälls händelse. Blev också lite sovstunder. Sitter nu och tittar på Körslaget och chattar med underbara personen M. 

Igår kväll så träffade jag min dejt. Vi träffades på Donken. Där käkade vi. Sen åkte vi hem till mig. Här så blev det tv, film och mys. Han åkte hem vid kvart över två inatt. Detta var andra gången vi träffades, så vi får se vad som händer framöver. 
Jag har inte velat berätta innan av olika andledningar. Vill heller inte berätta för mycket förräns jag själv är säker på vad det blir av det.

Dagen annars var väldigt trött. Jobba. Sen blev det sista träningen för veckan. Åkte hem och byte om och diska och lite sånt. Sen åkte jag med bussen till Donken och träffa min dejt.

I morgon har jag lite grejer som jag behöver göra och saker jag måste göra. Så får se vad det blir. 

Nu vet inte jag mer vad ska skriva. Men ni läsare får ha det så bra :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar