lördag 1 september 2012

Helg! :)

Idag var första gången på en vecka som jag tog mig ut! Det var så härligt att komma ut! :) 
Jag åkte till stan. Först blev det Team Sportia där jag skulle titta på träningskläder. Men det blev inget köpt. Sen blev det VM. Där blev det heller inget. Men jag kände att jag ville verkligen ha något. Sen å andra sidan så hade jag ju mer pengar sen till att köpa mat. 

Det var så underbart väder idag. Så jag tog en sväng runt hamnen med. Härligt! :) 
Cyklade sen och handla mat. Åkte hem och kom till porten. Där jag kom på att kryckorna var kvar på ICA. Faan! Tänkte jag. Jag som redan kände mig död *suck*. Jaja.....det var bara å ta sig igen till ICA och hämta kryckorna.

Äntligen hemma!! Värmde mat och packa upp mina varor som jag köpte. Sen käkade jag maten. 

La mig på balkongen och somna till i den härliga solen, så härligt!! :)


Ikväll har det blivit mat, tv och lungt. Nu sitter jag här och det är rätt dött här. Så ganska trist är det än så länge. Får väl se vad som händer resten av kvällen. 

Ha en fortsätt bra helg läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar