tisdag 11 september 2012

Fullt upp dag

Idag ställde jag klockan på halv nio. Gick upp nio. Käka frukost och gjorde i ordning mig. Fick till en jättefin frisyr idag. Vädret såg rätt okej ut ute.

Åkte iväg och handla lite mat. Tyckte att jag handlade lite idag och det gick snabbt idag. Men när jag kom till kassan så blev det inte så billigt. Men då handlade jag en grej som drog iväg lite.

Cykla hem. Packade upp och gjorde käk. Fick sätta mig en väldigt lite stund..jippii!!! hehe =) Sen var det dags att cykla till jobbet. 

Där började jag med att käka. Sen var jag i DS med goa vännen M. Sen hade jag litet möte med min handläggare. Efter det mötet så kändes det bra.

Vid tjugo över fyra sluta jag och begav mig hemmåt. Träffa syrran J på vägen. 

Åkte hem. Kände mig lite stressad. Men jag förberedde mig för spinning att byta om, packa och fixa lite och käka. Satte mig för att käka och insåg att jag inte behövde stressa utan kunde ta det lungt. Så det var skönt. 

Vid sextiden så var det dags för mig att ge mig iväg till gymmet och spinningen. Slog mig rett som det var att jag skulle vara med på power med som är diräkt efter spinningen. 
Kändes betydligt mycket bättre idag och träna än det har känt de senaste två dagarna som jag har tränat. Önskar att det som det kändes ikväll. Så skulle jag vilja känna varje gång jag tränat. Men som jag har märkt så är ju inte fallet. Tyvärr. 
Jag var med på power delen med. Min vän J körde dessa två pass. Power gick bra. Men det var lite övningar som jag inte kunde. Men så är det ibland. Bara och axeptera. Fick lite pratstund efter passet med J. Trevligt. 

Var hemma här vid halv nio. Lite sent, men. Men jag packa upp mina grejer ur väskan. Gjorde i ordning lite käk och satte mig här vid tv och datorn. 

Nu sitter jag här och skriver. Det känns såå skönt!! :) 

Ha en bra onsdag alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar