söndag 5 augusti 2012

Trött dag

Idag tog jag mig upp vid tio för att det var handbolls match halv elva. Idag till frukost vart det yoggy med bär och banan i och ett ägg. 
Upptäckte att den handbolls matchen som var halv elva var en sån där onödig match. För den ledde inte till något. De bara spela för att liksom. Gillar inte såna matcher. 

Satt och slappa till det var dags för lite käk. Då blev det wok med potatis. 
Sen gjorde jag i ordning mig och drog jag på handbollsmatch som var här istan. Det var trevligt! :) 
Efter matchen åkte jag en sväng runt hamnen och sen in på ICA för jag var sugen på pizza. Det blev typ en panpizza ;) :P

Åkte sen hem och diska och käka pizzan och kolla tv. 

Sitter nu vid datorn och tv. Är jättetrött. Så det blir tidigt idag i sängs, hoppas jag.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar