onsdag 22 augusti 2012

Mitt i veckan

Nu börjar det bli segt att gå upp på morgonen.....Blev nämligen något senare idag upp. Så lite jäktigt var det. Glömde dessutom soppåsen när jag var på ner till cykeln i trapphuset. Så jag fick springa upp och hämta påsen. Var lika bra kände jag.

Kom till jobbet superstressad, men träffa kollegor. Dom sa att jag skulle lugna mig. Snällt av dem :)

Idag började jag med det som jag höll på med igår. Sen var det frukost vid nio. Då satt jag och prata med en trevlig kollega tjej som jag känner lite grann. 
Efter frukosten så följde jag med en kollega till Törboda och till ett företag som heter "Inkorp". Träffade en barndomsvän där. Skoj :)
När jag kom tillbaka till jobbet så fick jag fixa brev som skulle skickas ut till personer.

Slutade 12 idag. så då åkte jag hem och käkade och kolla tv. Var meningen att jag skulle ge mig iväg och träna. Men jag var trött sen regnade det med. Så jag strunta i det. 
Jag satte på en film istället och tog en dusch och gjorde sen kvällsmat.

Nu sitter jag här och skriver här, chattar och ser på en film på 6:an. Snart blir det sängen för att förhoppningsvis va piggare i morgon. 

Shit vad dagarna går snabbt. Snart är det helg igen! Shit!!!! Jaja......

Ha det gött läsare!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar