lördag 4 augusti 2012

Igår

Dagen igår börja med häng på FS. Det var jag och en deltagare till och E-L. Vi spela lite kort. Sen var E-L tvungen å städa lite. Så då låg jag och den andra deltagaren bara i soffan och slappa. Så Skönt var det!!!=).  

Sen var det dags att  ta sig till gymmet. På gymmet gick det bra. Kände mig bra i form och så, så. Efter gymmet åkte jag hem. 
Här hemma blev det mat. Så gott! :)

Satt lite och titta på tv och chatta innan det var dags att göra i ordning sig och byta om för att sen bli upphämtad av mina två syrror. Vi åkte till våran syrra som bor utanför stan. 

Vi kom dit. Där fick vi grillat kött med potatis, sallad, sås och vitlöksbröd. Till det drack vi gott. Det var supergott. Känner att jag blev lite hungrig nu tillomed när jag tänker och skriver upp vad vi åt. 
Sen tittade vi på en film som hette "The Vow". En superbra film. Hon hade med gjort Pannacotta. 
Jag och mina två andra syskon åkte hem vid tolv.
Det var en supertrevlig kväll. Inget tjafs eller något sånt. Bara trevligt. Så skönt!!

La mig i natt vid 3 =)


huvudpersonerna i filmen =)

Ha det bra läsare så länge. Skriver om dagen idag senare ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar