onsdag 8 augusti 2012

Hejsan läsare!

Idag när jag kom upp och satt och åt frukost så såg jag igenom fönstret att regnet bara öste ner. Då tänkte jag, detta blir en heldags regn dag. Så det blir nog att planera om och kanske städa istället för träning. Jag kände heller inte någon större lust att dra och träna. 
Men jag satte mig i soffan en stund och kolla tv. Det sluta regna. Så jag bestämde mig för att dra till gymmet. 

När jag hade gått igenom mitt vanliga pogram då jag kör 10*2 på varje maskin. Så blev jag sugen på att köra ett varv till. Blev osäker. Så jag fråga om råd. Fick bra råd och körde ett varv till. Känner mig såå jäkla STOLT att jag gjorde det!!!! =) Från till att nästan strunta i att gå till gymmet till att köra hårt. 
Jag mår så jäkla bra när jag är på gymmet. Jag kan ibland känna känslan av att glömmer bort alla tankar som snurrar i huvudet för ett tag och bara tänka på att jag är på gymmet och tränar. Så jag fattar inte varför jag ibland skiter i att träna och att inte lusten finns där. När man mår så bra på ett ställe som jag gör på gymmet så tycker man ju att lusten ska alltid finnas där. Att jag alltid ska känna glädje, vilja och taggad när det är tränings dags dag. 

<3 <3 <3

När jag kom hem efter nästan 2½ timmes besök på gymmet så satte min hjärna igång med tankar........
Jag blir så irriterad på två tjejer som är på FS.....Jag vet att jag ska tänka att, skit i de, du ska ändå bort ifrån stället snart ändå, men ändå så kommer det upp.

Sen känner jag både att det ska bli skönt att gå vidare efter FS eftersom jag vill gå vidare och rent ut sagt jävligt jobbigt. Det som är jobbigt är att jag då kommer gå ifrån en person som har betyt OTROLIGT MYCKET och betyder OTROLIGT MYCKET för mig. Att träffa på en sån underbar person är inte många gånger man gör i livet. Så därför skulle jag hälst önska att denna personen blev en vän till mig.  Men känner som att det kan bli helt omöjligt eftersom personen fick jag lära känna igenom den personens jobb......Men å andra sidan så har denna personen bevisat såå många gånger för mig att det är inte igenom jobb tankar utan också från hjärtat tankar som personen har sagt och gjort grejer för mig.Så jag ska igentligen inte tveka på vänskap eller inte. Väldigt jobbiga kännslor och tankar......Du vet vem du är :) ;). Igentligen säga detta face too face och det blir det nog. Men det var skönt också att skriva ner det med

Inte nog med det så är det när jag pratar med en kille som har gjort mig nyfiken och intresserad på internet. Jag bli så sur, irriterad och mår inte bra när killen inte svara när jag skriver så snabbt som jag vill och sen att killen inte tar insiativet och skriver först. Men sen när vi väl pratar så känns det som jag tar upp och vill säga så som jag känner och då blir det negativt och kanske tröttnar på mig eftersom jag tar då upp negativt. Men när jag pratar med killen så blir jag glad och förstår du inte varför jag har tänkt som jag har tänkt och mått skit. Men vill ändå berätta hur jag tänker och känner. 

Som vanligt så är det här med pengar och att man inte har pengar till allt man vill göra och man  att man inte kan göra något utöver det som det redan är. 

Har funderat på att börja med kurator igen. La av med det ett tag eftersom jag inte hade inte så många tankar då. Men nu dyker tankar upp igen då och då. Jag har med upptäckt att jag måste prata för att få ur mig tankar för att just fokusera på saker. Skriva går också bra till 50% men prata till 50%. Sen 100% bra.

Nu har jag skrivit ner vad som snurrar i min hjärna och vad jag känner. Det känns såå skönt!!! Nu är det bara ödet som får bestämma hur det kommer att se ut och bli. 

Allt som nu jag skrivit så är det skönt att berätta en posetiv grej....Det är att ikväll så vann Sverige mot Danmark i handboll i en super, nervös och jävligt bra match med 24-22. YES SVERIGE!!!!! =) =)

Ha det så bra alla goa läsare!!!! 
Godnatt/ Godmorgon! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar