måndag 13 augusti 2012

Första dagen på veckan

Idag tänkte jag gå upp i bra tid. Men OS utvigningen drog ut så på tiden. Så jag hamnade i sängen vid kvart över ett. 
Jag vakna till vid 10. men orkade inte gå upp då. Så jag gick upp vid elva. Då hade jag med vaknat till. 

Bestämmde mig då för att ta en lätt frulle med yoggi och en bannan för att ta en tidig lunch. Men lunchen blev vid två. 
Fastnade vid tv fram till halv fyra. Sen drog jag och träna. 

Träffa där en trevlig person. Träningen gick bra. 
Åkte sen hem och packa ur väskan och gjorde kvällsmat. Sen satte jag mig och chatta vid datorn. Så där sitter jag än ;) =)

Så idag har det varit en lugn dag. Inte många knop gjorda idag.  Det som hände igår....ligger å gror fortfarande....

Godnatt/Godmorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar